Premsa i revistes

Creat el 1998, el diari La Razón és avui un dels diaris de major influència del nostre país i un referent informatiu de la vida política, social i econòmica espanyola. S'ha consolidat com el diari dels valors i els principis, amb una clara aposta per la família com a eix fonamental de la nostra societat, esforç en què també s'han implicat els seus prestigiosos columnistes i tot el conjunt de la seva redacció.

Això li ha permès presentar una gran afinitat i exclusivitat entre els seus lectors, conformant així una estreta relació amb una audiència eminentment urbana que posseeix una elevada formació i tendeix a concentrar-se entre els 35 i els 54 anys, destacant la important presència de públic femení. A més, La Razón compta amb una excepcional qualitat de lectura, ja que gairebé un 50% de la seva audiència llegeix el diari cada dia.

L'actualització constant de la informació a l'edició digital de La Razón i la seva presència a les xarxes socials li atorguen un creixent protagonisme en el panorama dels mitjans de comunicació i un augment de lectors i seguidors.

A més, una de les apostes més grans de La Razón durant els últims anys ha estat la seva edició digital, www.laRazon.es, i l'adaptació a les noves tecnologies mòbils. Així, el seu contingut és accessible en ambdues aplicacions desenvolupades específicament per a iPhone i iPad, que optimitzen la seva pantalla tàctil per aconseguir una lectura més àgil i dinàmica.

Els seus continguts multimèdia, una àmplia oferta de serveis i el seguiment en directe d'esdeveniments d'interès social i esportiu, sumat tot això a la presència a les xarxes socials, fan de www.laRazon.es un sòlid referent informatiu.

Prisma Publicacions està dedicada a l'edició de publicacions no diàries, revistes corporatives i serveis editorials per a grans empreses, entre altres activitats.

Entre les publicacions de quiosc editades per Prisma Publicacions destaquen revistes com Any/Cero, Història i Vida, Interiors, Cuines & Banys, Psychologies, Playboy, Lonely Planet, Objectiu Benestar o Grazia.

A més, ha editat suplements de premsa per a diaris com La Vanguardia i Avui, i revistes i anuaris corporatius tant en paper com digitals per a CaixaBank, Nestlé, Scalextric, Harvard Deusto, Foment del Treball, Círculo Ecuestre, Grup aFinance, Alliance Healthcare, EAE, etc. Entre els seus clients també hi ha organitzacions sense ànim de lucre i entitats educatives de renom.

Actualment, Prisma Publicacions compta amb les següents divisions:

· Factoría Prisma: Factoría Prisma és una editora de referència en comunicació corporativa, amb un clar enfocament cap a l’excel·lència tant en els continguts com en el disseny. Ofereix una àmplia gamma de serveis per a empreses i institucions, com creació de publicacions impreses i digitals (revistes especialitzades, suplements per a premsa, informes, catàlegs, anuaris, etc.), gestió de continguts en línia (blogs, xarxes socials, butlletins, etc.) i disseny i desenvolupament de pàgines web. www.factoriaprisma.com

· Conference Planeta: Servei de representació d’autors del Grup Planeta i nous conferenciants per a tot tipus d’esdeveniments, amb l’objectiu de crear una experiència diferencial i creativa per a organitzacions, empreses i institucions. https://conferenceplaneta.com/

· Viajes Prisma: Creació de rutes i viatges temàtics de la mà de grans experts, per viatjar des d’una perspectiva diferent i única. https://viajesprisma.com/

· Año/Cero i Espacio Misterio: Revista i portal web especialitzats en conspiracions, civilitzacions desaparegudes, història ignorada, fronteres de la ciència, món futur, OVNIs i vida extraterrestre, parapsicologia, ocultisme i esoterisme, espiritualitat, vida alternativa i nova consciència, entre altres temes. https://www.espaciomisterio.com/

Accedeix a la web de Prisma Publicacions.

Marques relacionades