1. Visió

Grup Planeta és un grup de comunicació amb vocació de lideratge als mercats de continguts en espanyol i manté, a més, una destacada presència en altres àmbits lingüístics.

2. Misió

Grup Planeta orienta al mercat totes les seves activitats mitjançant productes, serveis i sistemes de distribució innovadors i de qualitat. Per a això, es val de les aliances més adequades i es basa en una organització de nivell alt professional que potencia la creativitat i valora la contribució dels seus col·laboradors.

3. Persones

Les persones que integren Grup Planeta són el factor decisiu del nostre èxit. Per això, assumim el compromís del seu desenvolupament continuat, tant personal com professional, alhora que reconeixem i valorem la seva contribució a l'empresa fent-les participants dels processos de decisió.

4. Ètica

Basem l'exercici de la nostra activitat en els marcs legals dels mercats en què operem, en el respecte dels valors socials i en l'honestedat de la nostra actuació cap a les persones i el seu entorn.

5. Calitat

Concebem la qualitat com la plena satisfacció de les necessitats dels nostres clients, premissa irrenunciable dels nostres productes i serveis.

6. Mercat

Orientem els nostres productes i serveis a satisfer plenament les necessitats de cultura, oci, formació i informació dels nostres clients.

7. Rentabilitat

Busquem aconseguir una rendibilitat continuada com a garantia de desenvolupament futur i de generació de valor per als nostres accionistes.

8. Innovació

Considerem la innovació, en tots els àmbits, com un dels elements bàsics per a la nostra consolidació actual i creixement futur. Per això dediquem els nostres majors esforços a la recerca i ocupem una posició avantguardista pel que fa al desenvolupament i recerca de nous continguts, productes i serveis.

9. Estratègia

Liderem tots aquells sectors en què tenim experiència provada i establim les aliances estratègiques més convenients per al desenvolupament de nous negocis.

10. Imatge

Els nostres productes ens configuren com un conjunt de marques de prestigi. La nostra vocació de lideratge en continguts es fonamenta en el respecte a la personalitat i el desenvolupament de cadascuna d'elles, alhora que som conscients de la gran importància que els mitjans de comunicació tenen en el nostre desenvolupament.

11. Organització

Formem un grup complex orientat a l'acció i que es basa en un estil de direcció participativa, dotat d'estructures i procediments clars i ferms.